Jumlah Lawatan KORANG ! Lawat BANYAK2 Lagi Tau!

Hazama Juara AF9


                   Hazama

Macam dah di rancang je kan, hazama jd juara AF.
Kalau nak di ikotkan dari komen juri, persembahan Lena yang kedua tu yang terbaik...baik la sangat..huhu..


Tapi Lena dapat no dua, dapat RM50000 ..ok sangat la tu.. Amir Raja Lawak pon takde duit sebanyak tu :P
HAHA ,

Papepon, aku rasa si Hazama ni tak jadi juara pon, dia mmg dah artis pe..RM200000 tu banyak sangat la aku rasa.....



Pasal Fina, aku lg sokong si Fina tu jadi juara. Tapi konsert semalam tu Fina tak bez sangat. Sepatotnye pilih la lagu yang boleh tunjukkan high-pitch ko tu Fina..hehe..
Dapat RM20000 pon baik sangat la tu Fina..ko bukan nak belanja topup aku RM100 pon..



Si Azri lak, nampak sangat orang nak sabotaj dia. Mesti tenaga pengajar dia saja2 je nk suh dia duduk berdiri atas piano tu, biar kene marah. sian Azri..dapat RM5000 je..huhu..Lagipon lagu dia semalam tu mmg membosankan..walaupon ada rupa..tapi orang tak suka..nak wat cmmana kan..huhuhu
(hensem sangat ke ha si azri ni?bagi komen..hehe)


Ok tu jelah komen dari aku.aku pon bukan suka sangat tengok mende2 ni semua..ahaha..time Imam Muda takde sapa pon nak heboh sana sini sapa juara sapa naib juara. Nampak sangat mentaliti orang Malaysia dah kene pengaroh dengan HIBURAN 24 JAM.. macamlah benda2 ni akan bantu korang kat akhirat nanti... Fikir2kan..dan selamat beramal..tata.

I'M SORRY

HAHA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan