Jumlah Lawatan KORANG ! Lawat BANYAK2 Lagi Tau!

Tips Pemasaran Internet

1 Sokongan Pelanggan
 

Beritahu audiens jenis sokongan yang mereka akan dapatkan setelah mereka membeli. Hal ini boleh dilakukan dengan cara memberi nasihat percuma, tech sokongan, servis percuma, dll Hal ini juga dapat menjawab beberapa soalan mereka membeli dahulu. Orang tidak mahu membeli produk tanpa mengetahui Anda akan berada di sana untuk membantu jika mereka memiliki masalah.

2 Survey / temu bual
 

Tanyakan orang pada akhir salinan mengapa mereka memutuskan untuk tidak membeli. Ini akan memberikan anda idea-idea baru bagaimana untuk menghasilkan salinan iklan yang lebih menguntungkan. Memiliki bentuk web atau e-mel link di tempat sesuai sehingga mereka dapat memberi kepada anda jawapan kepada kualiti perkhidmatan anda. Anda mungkin mendapati mereka tidak menyukai cara anda atau perkhidmatan anda. ianya boleh jadi apa saja.

3 Media
 

Fikirkan cara untuk mendapatkan halaman anda atau perniagaan di berita. Anda boleh mengumpulkan dana sponsor, menganjurkan pertandingan, mengadakan peristiwa besar, dll, sila menulis sesuatu tentang apa yang telah anda semua lakukan, kemudian hantar ke outlet media yang melayani untuk audiens target anda. Cara pemasaran melalui media juga boleh membantu perkembangan pemasaran anda.

4 Peraduan

Anjurkan peraduan di laman web anda. Berikan web lain halaman pilihan untuk menawarkan kepada pengunjung mereka. Ini akan tingkatkan iklan anda di seluruh Internet. Itu akan menjadi peraduan virus. Tentu saja peraduan yang baik harus dilakukan secara terus-menerus atau secara teratur supaya anda boleh membolehkan penerbit talian lain untuk dipersembahkan kepada pengunjung atau pelanggan mereka. Cara menukar link dan iklan antara yang selalu dilakukan oleh blogger. Ini dapat membantu meningkatkan pelawat anda.

5 Keselesaan Pelanggan
 

Beritahu bakal pelanggan anda bahawa anda mempunyai borang @ sistem tempahan yang baik dan selamat. Juga meyakinkan mereka bahawa anda mengambil segala usaha untuk melindungi segala maklumat mereka. Orang ingin merasa mereka selamat dalam talian anda. Mereka ingin tahu bahawa anda peduli dengan kesejahteraan mereka. Beritahu mereka tentang saat ini apa yang anda lakukan bagi mereka untuk membuat mereka merasa lebih selamat. Mungkin anda perlu pastikan segala maklumat bank, alamat rumah, no. tel, email dan sebagainya tidak akan didedahkan kepada pihak ketiga. Ini akan menyakinkan mereka untuk berurusan dengan anda.

Sumber -->> http://www.azharbusiness.com/tips-pemasaran-online-offline/tips-pemasaran-online-offline-antarabangsa-bahagian-1/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan